Wycieczka- Szlakiem Trzech Kultur

SENIORKI NA PODLASIU

23 czerwca uczestnicy Klubu Senior+ spędzili słoneczny, upalny dzień czerwca na Podlasiu. Wycieczka odbyła się szlakiem trzech kultur.

Pierwszym punktem naszego zwiedzania był Tykocin, gdzie mieliśmy do zwiedzania Wielką Synagogę, Kościół Św. Trójcy oraz Duży Rynek. Z zewnątrz mogliśmy podziwiać piękny Zamek w Tykocinie. Kolejnym punktem wyprawy był Supraśl, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Ikon oraz Cerkiew, gdzie ogromne wrażenie zrobił na nas Monaster Zwiastowania Najświętszej Marii Panny. Wszyscy uczestnicy skosztowali pyszny obiad kuchni regionalnej. Ostatnim punktem naszej wycieczki były Kruszyniany, gdzie udaliśmy się do meczetu z przełomu XVIII i XIX wieku, tam mieliśmy możliwość zapoznania się z historią Tatarów w Polsce, zapoznaliśmy się z kulturą muzułmańską oraz codziennością w rodzinach mieszanych.
Wszystkie punkty wycieczki udało nam się zrealizować, pogoda dopisała, deszcz pojawił się dopiero w drodze powrotnej, która minęła nam bardzo szybko, Seniorki umilili ją swoim pięknym śpiewem.

Dziękujemy uczestnikom Klubu Senior+ z Siennicy za miłe towarzystwo podczas wycieczki.